Naravne, slovenske in ekološko pridelane dobrote!

Recepti za zdrava rdeča lička

  • 13705183_10154404078029923_2106311365_n

    Veganski riževi rezanci po azijsko

    Azijski rezanci so zelo enostavni za pripravo, saj jih lahko pripravite s skoraj vso zelenjavo, ki jo najdete v hladilniku. Mi smo vključili veliko vrst za lepo barvno paleto in zajem čim večih hranljivih snovi, lahko pa jo pripravite tudi
  • IMG_1725

    Chia puding iz treh sestavin

    Chia semena so ena najhranljivejših semen, saj vsebujejo veliko:  vlakninproteinovmineralov inomega 3 maščobnih kislin, ki so zelo pomembne za dobro delovanje možganov.S tem enostavnim receptom boste svojemu telesu tako zagotovili veliko hranljivih snovi z malo kalorijami! Za 4-5 oseb potrebujete:– 1 dl
  • uredi LR

    Prehranski načrt fit nosečke

    Nosečnost je dogajanje, ki vedno znova in znova vzbudi naše občudovanje. Predstavlja dinamično in hkrati tudi zelo stresno obdobje za telo, saj se v tem času prilagaja izrazitim hormonskim, psihičnim ter fizičnim spremembam. Spremembe pa ostajajo tudi po porodu saj se
  • koromaceva juha

    Koromačeva juha s pirinimi žličniki

    Sestavine za juho:   2 koromača (sladka komarčka) 1 čebula 1 strok česna 2 žlici masla Ghee 6 dl vode + žlica Biogette 2 ščepca črnega popraSestavine za žličnike: 8 žlic pirinega zdroba3 domača jajca1 žlica masla Ghee (stopljenega)Priprava:V lončku zmešamo zdrob, jajca in stopljeno maslo Ghee ter pustimo stati. Koromač očistimo
  • pirini krofi

    Lahki, pirini krofi

    Sestavine:500 g pirine moke60 g rjavega trsnega sladkorja (lahko tudi kokosovega)200 g kokosovega olja350 ml domačega mleka (lahko tudi rastlinskega)42 g svežega kvasažlička piranske soli1/2 pecilnega praškadomačo marmeladoPriprava:Mleko segrejemo do mlačnega in vanj primešamo nadrobljen sveži kvas. Dodamo žličko rjavega trsnega ali kokosovega sladkorja