sprehod

Naravna podpora IMUNSKEMU SISTEMU

Pomlad vedno prinese novo “rundo” prehladnih obolenj. Prehitra menjava zimsko-letne garderobe in spremembe temperature  zdelajo naš imunski sistem. Še posebej dovzetni za prehlade so v tem času tudi otroci, zato poleg prehodne jakne ne pozabimo na učinkovito, naravno preventivo.

Zdrava prehrana

Pred nadležnimi prehladnimi obolenji, se zelo dobro lahko zavarujemo tudi z izborom pravilne, zdrave, uravnotežene prehrane. Veliko sestavin v hrani prispeva k dobri formi lastne obrambe telesa in pomaga celo takrat, ko nas je “že doletelo”. 

oreščki

Živila, ki krepijo imunski sistem ob prehladih:

  1. Ingver, kurkuma, poprova meta, žajbelj, timijanCeylonski cimet
  2. Agrumi, oreščki, jabolka
  3. goji jagode (eden najbogatejših virov antioksidantov, ki nase vežejo proste radikale v telesu, saj ti sicer povzročajo številne bolezni. Antioksidanti na telo delujejo tudi pomlajevalno in pospišijo delovanje imunskega sistema, ki se brani pred okužbami.)
  4. aronija, 100% sok aronije (Aronija ima zelo dobre razstrupljevalne učinke na organizem.  Izboljšuje krvno sliko in povečuje odpornost organizma.)
  5. Zelje, čebula in česen, limona,ananas, jabolka (Bogat vir Vitamina A, ki nas ščiti pred okužbami, saj zatira viruse in bakterije ter krepi kožo in sluznico pred povzročitelji bolezni.)
  6. Ameriški slamnik (Zeliščne kapljice ameriškega slamnika nam pomagajo krepiti imunski sistem in so izredna pomoč pred prehladi. Priporočljivo je narediti kuro pred spremembami letnih časov )
  7.  olje črne kumine (deluje protialergijsko in se lahko uporablja za okrepitev imunskega sistema v času največjega tveganja za izpostavljanja prehladom in raznim alergijskim obolenim. Pozitivno vpliva na bronhialne astme, bronhitisa in ostalih bolezni dihal.)
  8. MEDGelee Royale, Med z matičnim mlečkom (Gelee royale, poleg  medu in matičnega mlečka, vsebuje tudi cvetni prah, propolis ter vitamin C, ki imajo glasvno vlogo pri krepitvi imunskega sistema).
  9. Mačji krempelj (je naravni antibiotik – deluje proti virusom, herpesu, parazitom, glivicam in bakterijam. Je močan antioksidant in ima na telo razstrupljevalni učinek.)

Gibanje

Šport spodbuja imunski sistem. Posledice so:

  • boljše dihanje z načrtno uporabo uteži,
  • dobra prekrvavitev, ki preprečuje podhladitev in krepi obrambo
  • zadostno zadrževanje na svežem zraku preprečuje zimsko depresijo

Dovolj svetlobe

V hladnem, letnem času mora organizem izravnavati veliko nihanja med zunanjo in notranjo temperaturo. Mraz, veter in dež na eni ter ogrevani prostori na drugi strani od imunskega sistema zahtevajo, da deluješ s polno paro do največje zmogljivosti. Zraven lahko prištejemo še pomanjkanje dnevne svetlobe. V tem času se marsikdo pritožuje nad pomanjkanjem energije in nihanjem razpoloženja. Vzrok za to, je pogosto tudi pomanjkanje hormona melatonina, proizvodnjo katerega zatira dnevna svetloba, zato si jo privoščimo kolikor se le da. Dnevna svetloba spodbuja tudi krvni pretok in presnovo, povečuje storilnost in izboljšuje obrambo telesa.sprehod

Dovolj spanja

Kvaliteten sen, po katerem se zbudimo naspani, je dober za imunski sitem. Pojdite spat pred polnočjo, saj je ura spanja pred polnočjo enaka dvema urama spanja po polnoči. Vaš spanec bo še boljši, če bo v vaši spalnici približno 18 stopinj.

Izogibajte se stresu

Negativna čustva, stres in skrbi slabo delujejo na imunski sistem in zagotovo boste zboleli, če vas mučijo omenjene stvari. Če boste pozitivno gledali na svet in balansirali vsakodnevne obveznosti, boste težje zboleli.

Kljub temu, da so pomladni meseci prinesi toplejše temperature, pa se ne slecite prehitro. April ima še vedno “R” v imenu, tako da kar počasi s kratkimi rokavi. 😉

Uporabljeni izdelki v objavi:

Komentarji

X