Naravne, slovenske in ekološko pridelane dobrote!

Recepti za zdrava rdeča lička

  • Polnozrnate ameriške palačinke s skuto, banano in granolo

    Sestavine za palačinke: 2 jajci ščepec soli 1 banana 120 gramov skute 50 ml mleka (lahko tudi rastlinskega) 1 čajna žlička vanilijeve paste ali esence 50 ml javorjevega sirupa 60 gramov polnozrnate moke (ali navadne moke) 60 gramov bele pirine
  • Čičerikini svedrčki z melancani in kislo smetano

    Priprava: Melancan narežemo na tanke rezine. Rezine posolimo in zavijemo v folijo. Pustimo stati vsaj 15 minut – najbolje uro ali dve. Melancane ožamemo. V ponev dodamo malo ghee masla in na njem zlato rjavo popečemo melancane. Med peko jih
  • Chia puding z bučnimi začimbami

      Ta polnovreden, slasten zajtrk ali malica pravzaprav najbolj spominja na zimsko sladico, ki vam z izbrano mešanico začimb okrepi imunski sistem, da energijo in spodbuja cirkulacijo krvi v telesu.   Za doma pripravljeno mešanico bučnih začimb potrebujemo:   –
  • Beljakovinska omleta z Maco

    Beljakovinsko polna omleta, ki si ji brez slabe vesti lahko privoščiš tudi za večerjo. Sestavine: • 1dcl beljakov • 2 rumenjaka (nadomestiš lahko z žlicko konjak moke) • 1 zvrhana žlica Mace (lahko jo izpustiš, v receptu je zgolj zaradi
  • Polnovredna pirina pita z jagodičevjem

    Ko za peko izbereš le najboljše sestavine, je rezultat lahko samo ODLIČEN. Hrustljava pirina pita s sočnim jagodičevjem je odlična izbira za jesensko crkljanje ob dobri kavi ali čaju. Zaradi bogate hranilne vrednosti pa lahko predstavlja tudi zdrav obrok. Sestavine
  • Kremna bučna juha

    Za hladnejše jesenske dni smo pripravili odlično začinjeno kremno juho s pečeno bučo, ki s svojo sestavo krepi imunski sistem in deluje protivnetno.  Za 2-3 porcije potrebujemo: Za pečeno bučo: – 1 butternut bučo (maslenko), oluplmo, po dolgem narežemo na
  • Prosena kaša z bučkami in ingverjem

    Sestavine: 170g prosene kaše 1 čebulica šalotka ali ½ manjše čebule 2 žlici olivnega olja 1000ml zelenjavne jušne osnove (voda+2 žlici biogete) 1 večja bučka lupina ½ limone ščepec ingverja v prahu ali manjši kolut svežega ingverja 6 žlic mandljeve/riževe
  • Bučkini polpeti

    Bučke za zajtrk, zdravo malico, kosilo ali večerjo. Ker jih mamo poln vrt, v času sezone sestavljajo vsaj en obrok v dnevu. Tale enostaven recept za bučkine polpete moraš poskusiti. Odlična izbira tudi za večerjo, saj vsebujejo zelo malo OH.