Naravne, slovenske in ekološko pridelane dobrote!

Recepti za zdrava rdeča lička

  • Čičerikini svedrčki z melancani in kislo smetano

    Priprava: Melancan narežemo na tanke rezine. Rezine posolimo in zavijemo v folijo. Pustimo stati vsaj 15 minut – najbolje uro ali dve. Melancane ožamemo. V ponev dodamo malo ghee masla in na njem zlato rjavo popečemo melancane. Med peko jih
  • Chia puding z bučnimi začimbami

      Ta polnovreden, slasten zajtrk ali malica pravzaprav najbolj spominja na zimsko sladico, ki vam z izbrano mešanico začimb okrepi imunski sistem, da energijo in spodbuja cirkulacijo krvi v telesu.   Za doma pripravljeno mešanico bučnih začimb potrebujemo:   –
  • Beljakovinska omleta z Maco

    Beljakovinsko polna omleta, ki si ji brez slabe vesti lahko privoščiš tudi za večerjo. Sestavine: • 1dcl beljakov • 2 rumenjaka (nadomestiš lahko z žlicko konjak moke) • 1 zvrhana žlica Mace (lahko jo izpustiš, v receptu je zgolj zaradi
  • Polnovredna pirina pita z jagodičevjem

    Ko za peko izbereš le najboljše sestavine, je rezultat lahko samo ODLIČEN. Hrustljava pirina pita s sočnim jagodičevjem je odlična izbira za jesensko crkljanje ob dobri kavi ali čaju. Zaradi bogate hranilne vrednosti pa lahko predstavlja tudi zdrav obrok. Sestavine
  • Kremna bučna juha

    Za hladnejše jesenske dni smo pripravili odlično začinjeno kremno juho s pečeno bučo, ki s svojo sestavo krepi imunski sistem in deluje protivnetno.  Za 2-3 porcije potrebujemo: Za pečeno bučo: – 1 butternut bučo (maslenko), oluplmo, po dolgem narežemo na