Naravne, slovenske in ekološko pridelane dobrote!

Recepti za zdrava rdeča lička

  • Pečena nadevana jabolka z granolo na jogurtu

    Čas priprave : 15 minut Čas kuhanja : 25min  Količina : 1-2 osebi   Sestavine : 2 majhni jabolki 40-50 gramov granole z indijskimi orešči in višnjami 1 čajna žlička ghee masla ščepec cimeta 1 žlička javorjevega sirupa 200 gramov
  • Kamutov gres z jagodami in čokolado

    Čas priprave : 10 minut Čas kuhanja : 10 min  Količina : 2 osebi Sestavine: 300 ml mleka (lahko tudi kokosovega,  riževega, ovsenega) 3 zvrhane žlice kamutovega zdroba 1 žlica javorjevega sirupa ščepec cimeta 1 pest liofiliziranih jagod  ( lahko
  • Polnozrnate ameriške palačinke s skuto, banano in granolo

    Sestavine za palačinke: 2 jajci ščepec soli 1 banana 120 gramov skute 50 ml mleka (lahko tudi rastlinskega) 1 čajna žlička vanilijeve paste ali esence 50 ml javorjevega sirupa 60 gramov polnozrnate moke (ali navadne moke) 60 gramov bele pirine
  • Čičerikini svedrčki z melancani in kislo smetano

    Priprava: Melancan narežemo na tanke rezine. Rezine posolimo in zavijemo v folijo. Pustimo stati vsaj 15 minut – najbolje uro ali dve. Melancane ožamemo. V ponev dodamo malo ghee masla in na njem zlato rjavo popečemo melancane. Med peko jih
  • Chia puding z bučnimi začimbami

      Ta polnovreden, slasten zajtrk ali malica pravzaprav najbolj spominja na zimsko sladico, ki vam z izbrano mešanico začimb okrepi imunski sistem, da energijo in spodbuja cirkulacijo krvi v telesu.   Za doma pripravljeno mešanico bučnih začimb potrebujemo:   –
  • Beljakovinska omleta z Maco

    Beljakovinsko polna omleta, ki si ji brez slabe vesti lahko privoščiš tudi za večerjo. Sestavine: • 1dcl beljakov • 2 rumenjaka (nadomestiš lahko z žlicko konjak moke) • 1 zvrhana žlica Mace (lahko jo izpustiš, v receptu je zgolj zaradi
  • Polnovredna pirina pita z jagodičevjem

    Ko za peko izbereš le najboljše sestavine, je rezultat lahko samo ODLIČEN. Hrustljava pirina pita s sočnim jagodičevjem je odlična izbira za jesensko crkljanje ob dobri kavi ali čaju. Zaradi bogate hranilne vrednosti pa lahko predstavlja tudi zdrav obrok. Sestavine
  • Kremna bučna juha

    Za hladnejše jesenske dni smo pripravili odlično začinjeno kremno juho s pečeno bučo, ki s svojo sestavo krepi imunski sistem in deluje protivnetno.  Za 2-3 porcije potrebujemo: Za pečeno bučo: – 1 butternut bučo (maslenko), oluplmo, po dolgem narežemo na