15 top sestavin za zdrav SMUTI

Zeleni smoothie  za začetek dneva, sadni za malico, proteinski po športni aktivnosti, smoothie  iz lubenice in mete za osvežitev, smoothie z ingverjem in medom za imunski sistem,… Palete različnih barv in kombinacij, ki jih kreiraš po svoji želji. Naštevala bi lahko na tisoče kombinacij saj smo pri izbiri sestavin za smuti resnično lahko kreativni. Sama jih obožujem saj so polni mineralov, vitaminov, antioksidantov in beljakovin. Velika prednost smutijev je, ker so pripravljeni resnično hitro, so lahko prebavljivi in kot sem že omenila polni kvalitetnih hranil, ki jih drugače ne bi morali pojesti od enkrat. Si predstavljaš pojesti eno jabolko, banano, pomarančo, žličko chia semen, konopljine proteine ter goji jagode v zgolj 5 minutah tako na hitro? Malo težje ane 🙂 ? Ker se zelo rada poigravam s sestavinami in poleg upoštevam tudi njihove učinke, da svojemu telesu zagotovim kvalitetna hranila sem ti pripravila seznam posameznih produktov in opise njihovih lastnosti.

Fresh organic green smoothie with salad apple cucumber pineapple and lemon as healthy drink

 

Lastnosti, prehranska vrednost in priporočljiva uporaba 100% naravnih, domačih sestavin za SMUTIJE

 

BUČNA SEMENA

Posušena bučna semena vsebujejo bogastvo vitaminov in mineralov, zlasti železa, nenasičenih maščobnih kislin (tudi omega-3) in beljakovin. Lajšajo težave z mehurjem, preprečujejo bolezni srca in ožilja ter iz telesa izpodrivajo holesterol.

 

laneno_seme_080511

 

LANENO SEME

Laneno seme skrbi za zdravo srce, preprečuje nastanek raka in diabetesa in uravnava prebavo. Je bogat vir omega 3 esencialnih maščobnih kislin, vsebuje pa tudi magnezij, mangan, železo, vitamin E, beljakovine in biotin.

 

 

 

soncnina-semena

SONČNIČNO SEME

Sončnična semena vplivajo na izboljšanje razpoloženja, saj visoka vsebnost aminokisline triptofan spodbuja nastanek serotonina. Semena sončnice vsebujejo veliko magnezija, vitamina C in E ter esencialnih maščobnih kislin, ki polepšajo videz kože.

 

 

KONOPLJINO SEME

V konopljinih semenih najdemo več kot 20 mineralov v sledeh. Vsebujejo veliko beljakovin in zdravih maščob ter vse esencialne aminokisline in maščobne kisline, ki so nujno potrebne za optimalno zdravje.

Konopljino seme vsebuje tudi vitamine skupine B (B1, B2, B3 in B6), ki imajo pozitiven vpliv na možgane, živce, kožo in lase; naravne antioksidante (vitamine A, E, C), vitamin D ter vitamin plodnosti, ki obenem pomaga preprečevati arteriosklerozo in zlepljanje krvničk.

 

 CHIA SEME 

Semena chia so bogat vir omega 3 maščobnih kislin, magnezija, beljakovin in vlaknin. Chia semena dajejo dalj časa občutek sitosti saj v našem trebuhu nekako nabreknejo, prav zaradi tega ga uporabljajo pri številnih dietah.

pirini kosmiči 

PIRINI KOSMIČI

So bogat vir kompleksnih ogljikovih hidratov, balastnih snovi in nenasičenih maščobnih kislin in vlaknin, zato so idealni pri shujševalnih dietah in blagodejno vplivajo na prebavo in izločanje vode. Pirini kosmiči so bogat vir vitamninov B, kalcija in vsebujejo pomembne vitamine in minerale, kot so fosfor, mangan, selen, folna kislina, vitamin E in železo.

 

 

 

OVSENI KOSMIČI

Ovseni kosmiči so bogat vir ogljikovih hidratov, nenasičenih maščob, vlaknin, kalcija ter vsebujejo pomembne vitamine in minerale. Ker pa ovseni kosmiči čistijo debelo črevo, zmanjšujejo tveganje za nastanek raka na debelem črevesu.

 

KONOPLJINE BELJAKOVINE

Konopljin prah je odličen vir esencialnih aminokislin, esencialnih maščobnih kislin, vitaminov, mineralov,proteinov in antioksidantov, ki so nujno potrebni za uravnoteženo delovanje človekovega organizma. Redno uživanje krepi naš imunski sistem, pospešuje izgorevanje maščob  in izboljša naše počutje.

kakav

 

 

Ekološki KAKAV V PRAHU 

Kakav vsebuje veliko magnezija in železa, ki vas bo napolnil z energijo. Uživanje 100% kakava krepi spomin in je zelo priporočljiv za pitje med učenjem ali med napornem delovnikom, saj nam veča koncentracijo.

  

GOJI JAGODE

Goji jagode so bogat vir antioksidantov, kalija in železa. Vsebujejo celo več vitamina C kot pomaranča. Našemu organizmu pomagajo krepiti imunski sistem, zvišujejo raven energije in uravnavajo holesterol.

 

MSM

MSM je organska oblika žvepla, ki na naše zdravje vpliva na številne pozitivne načine. Poznan je kot mineral lepote saj pripomore k zdravim lasem, nohtom in koži. Našemu telesu pomaga pri hormonskem ravnovesju in krepitvi imunskega sistema. Izboljšuje  gibljivost sklepov, zmanjšuje otrdelosti in otekline ter pomaga lajšati mišične krče.

 

SPIRULINA V PRAHU

Spirulina je alga, ki vsebuje veliko klorofila, beljakovin, rastlinskih maščob in vlaknin. Vsebuje vitamine B, A, K in E. Spirulina preprečuje želodčno – črevesne motnje, zmanjšuje holesterol in ohranja optimalni krvni tlak.

 

konopljino-olje2

 

KONOPLJINO OLJE

Konopljino olje je zelo bogato saj vsebuje kar osem esencialnih aminokislin, veliko vitaminov B kompleksa  in vitamin E. Konopljino olje ima veliko enkrat in večkrat nenasičenih maščobnih kislin. Skoraj 90 odstotkov, kar je izredno pomembno za človeško prehrano. Preprečuje bolezni srca in ožilja. Pomaga pri kroničnem vnetju mehurja, ledvic, črevesja, okvarah sklepov in motnjah gibanja.

 

 

OLJE ČRNE KUMINE

Aktivne snovi olja Črne kumine spodbujajo delovanje želodca in žolčnega mehurja ter delujejo protimikrobno, s tem pa zavirajo tudi rast tistih bakterij, ki povzročajo nepravilno prebavo hrane in posledično občutek napihnjenosti, napenjanje in trebušne krče. Krepi jetra in dviga odpornost organizma in ugodno vpliva na njihovo delovanje. Znižuje tudi krvni tlak in blaži srčne motnje.

 

LANENO OLJE

Laneno olje v prehrani je odličen vir dveh esencialnih maščobnih kislin, nujno potrebnih maščobnih kislin, ki jih človeško telo ne more proizvesti samo, zato ju je treba zaužiti s hrano. Zelo pomembno vlogo ima tudi kot osnovna substanca za sintezo prostaglandinov, hormonov, ki vplivajo na zmanjšanje holesterola in trigliceridov v krvi, preprečujejo zlepljanje trombocitov in nastajanje krvnih strdkov ter tako zmanjšujejo nevarnost ateroskleroze in srčnega infarkta.

 

kokosovo-maslo

 

KOKOSOVO OLJE

Kokosovo olje vsebuje največ  lavrinske kisline, ki ima številne ugodne učinke. V organizmu se pretvori v monolarin, ki  je poznan kot borec proti škodljivim bakterijam.  Varuje pred morebitnimi okužbami, krepi imunski sistem in pomaga preprečevati bolezni dlesni ter gnitja zob.

 

 

Ekološki KOKOSOV SLADKOR V KRISTALIH

Kokosov sladkor ima nizek glikemični indeks in je naravni vir mineralov, kot so magnezij, cink, fosfor in kalcij. Primeren je za diabitike tipa 2 in za vse uporabnike, ki želijo imeti nadzor nad težo.

 

TOP RECEPTI za SMUTI:

 

ŽELIM TI PRIJETNO USTVARJANJE IN RAZISKOVANJE SVOJE NAJLJUBŠE KOMBINACIJE 😉

Uporabljeni izdelki v objavi:

Komentarji

X