Chia puding z bučnimi začimbami

 
Ta polnovreden, slasten zajtrk ali malica pravzaprav najbolj spominja na zimsko sladico, ki vam z izbrano mešanico začimb okrepi imunski sistem, da energijo in spodbuja cirkulacijo krvi v telesu.
 
Za doma pripravljeno mešanico bučnih začimb potrebujemo:
 
– 1 žlico cimeta
– 1 žličko mletih klinčkov
– 2 žlički ingverja v prahu
– 1 1/2 žličk mletega muškatnega oreščka
– 1 žličko kokosovega sladkorja
 
Vse sestavine dobro premešamo in hranimo v steklenem kozarcu.
 
Za vanijilev chia puding potrebujemo:
 
– 1/4 skodelice chia semen
– 1/3 žličke vanilje v prahu ali esence
– 1/2 žličke cimeta v prahu (poljubno)
 
Vse sestavine damo v večjo posodo, nato pa v blenderju zmiksamo ostale sestavine:
 
– 1/4 skodelice mandljev (predhodno namočenih za 15 min in odcejenih)
– 1 1/2 skodelic vode
– 1 ščep soli
– 5 datljev (brez koščic)
 
Ko so ostale sestavine dodobra zmiksane, jih prelijemo čez pripravljena chia semena in istočasno mešamo, da preprečimo nastanek grudic. Mešanico nato čez noč postavimo v hladilnik ter zjutraj še enkrat dobro premešamo, preden jo postrežemo z izbranim pirejem.
 
Zjutraj chia puding razporedimo v 2 ali 3 kozarce, nato pa pripravimo bučni pire:
 
– 1/2 skodelice indijskih oreščkov (predhodno namočenih za 15 min in odcejenih)
– 1/4 skodelice vode
– 2,5 žličk mešanice bučnih začimb
– 1 žličko limoninega soka
– 3 ščepe soli
– 4 žlice pireja maslene buče ali zamrznjenih koščkov buče (mi smo uporabili zamrznjeno
  masleno bučo)
– 1/4 skodelice kokosovega mleka
– 1-2 žlički nastrgane pomarančne ali limonine lupine
 
Vse sestavine do gladkega zmiksamo v močnem blenderju, nato pa pire razporedimo po pripravljenih kozarcih s chia pudingom. Kozarce postavimo v hladilnik za najmanj pol ure, da se pire ohladi in nekoliko strdi, nato pa poljubno okrasimo in postrežemo.
 
Za dekoracijo lahko uporabite kokos, orehe, sveže sadje ali kokosovo smetano, po vse sestavine pa lahko pridete v Zlato ptičko  😉 
Uporabljeni izdelki v objavi:

Komentarji

X