SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Dobrodošli na spletnem mestu www.zlatapticka.si, s katerim upravlja podjetje Štolfa team d.o.o. (v nadaljevanju: podjetje). Spletno mesto je bilo postavljeno z namenom obveščanja širše javnosti o podjetju in njegovih storitvah. Prosimo vas, da kot obiskovalec našega spletnega mesta upoštevate vse spodaj naštete pogoje. S pregledovanjem ali uporabljanjem tega spletnega mesta potrjujete, da ste te pogoje prebrali, da jih razumete ter se z njimi strinjate in jih v celoti sprejemate.

Zlataptička, v lasti podjetja ŠTOLFA TEAM d.o.o., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Ob registraciji v sistem spletne trgovine Zlata ptička, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo, prijavo na e-novice ali izvedenim naročilom obiskovalec postane uporabnik. Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Zlata ptička, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. 

Podatki o podjetju:

ŠTOLFA TEAM d.o.o.

Šutna 2

1241 Kamnik

Matična številka: 8052441000

Davčna številka: SI47639164

TRR: IBAN SI56 0231 0026 2458 245 (NLB d.d.)

Telefon:01 8392 793 

Email:info@zlatapticka.si

Lastnik spletnega mesta bo s potrebno skrbnostjo poizkušalo zagotavljati natančnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu. Hkrati si pridržuje pravice, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila in ne prevzema nobenih odgovornosti za ponovno obnovo spletnega mesta. Prav tako lahko lastnik spletnega mesta kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu. Pred uporabo podatkov s spletnega mesta preverite točnost informacij v podjetju. Uporaba blagovne znamke lastnika spletnega mesta je dovoljena le s predhodnim dovoljenjem lastnika spletnega mesta. Vsa besedila, slike ter ostale vsebine, ki so prikazane na spletnem mestu, je izbral in uredil lastnik spletnega mesta in so zgolj informativni podatki, zbrani z namenom predstavitve storitev podjetja Štolfa team d.o.o..

SPLETNA TRGOVINA zlatapticka.si

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), upoštevajo pa tudi mednarodne kodekse e-poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Nakup v spletni trgovini Zlatapticka.si je mogoč z registracijo. Ob registraciji obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik spletne trgovine.

CENE

Vse cene v spletni trgovini Zlatapticka.si so navedene v EUR in vsebujejo 22% DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Ponudba velja do preklica. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje kupcu omogočilo odstop od nakupa.

NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila: 

  • z gotovino ob prevzemu 
  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja ŠTOLFA TEAM d.o.o.
  • s Paypalom na račun podjetja,

Na prevzemnem mestu Zlata ptička v Kamniku (Šutna 2) je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, BA Maestro).

Stroški pakiranja in dostave pri na nakupu nad 50,00 € so brezplačni, od 00,01 € do 49,99 € je cena pakiranje in dostave 3,70 €.  Možen pa je tudi osebni prevzem v trgovinici Zlata ptička v Kamniku . V tem primeru stroškov prevzema ni.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Zlata ptička ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v spletni trgovini Zlata ptička je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.  

STROŠKI in DOSTAVA BLAGA

Kupec je ob kupnini za naročene izdelke dolžan poravnati še stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo ob opisu opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«. Cena poštnine znaša 3,70€.

Za dostavo naročil na območju R. Slovenije uporabljamo dostavno službo POŠTA SLOVENIJE. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo in si pri plačilu po povzetju obračunajo provizijo za vplačilo obrazca UPN po ceniku Pošte Slovenije (pri plačilu predračuna tega stroška ni). Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji Pošti Slovenije ali v paketomatu. V primeru pošiljanja izdelkov v države Evropske unije se za obračun provizije uporabi cenik dostavne službe, ki je prevzela pošiljko. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.

NAROČILO BLAGA IN POSTOPEK NAKUPA

Kupec lahko želeno blago naroči po telefonu, elektronski pošti ali z nakupom v spletni trgovini. V primeru spletnega nakupa se mora obiskovalec spletne trgovine registrirati kot uporabnik. Po registraciji lahko uporabnik prične s postopkom naročila. Kupec ima pred potrditvijo naročila možnost pregledati naročilo in vnesti popravke glede izbranih izdelkov in količine izbranih izdelkov. Po potrditvi nakupa pa lahko kupec popravke naročila uredi z obvestilom po elektronski pošti ali telefonu podjetja Štolfa team d.o.o., vendar le do trenutka, ko je blago odpremljeno.

Izdaja računa

Zlata ptička po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v tiskani obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Vrednostni boni Zlate ptičke

  • Vrednostni bon je darilna kartica, ki ga Zlata ptička proti plačilu pošlje kupcu v fizični ali elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec (Zlata ptička d.o.o.) pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Zlata ptička.
  • Vrednostni bon je moč kupiti v spletni trgovini Zlata ptička. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru, da potrebujete vrednostni bon takoj lahko za pomoč pišete na info@Zlataptička.si. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
  • Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti bona.

Kode za popust 
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Zlata ptička. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Zlate ptičke ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:
• Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. 
• Na zaključku blagajne v okence ”promocijska koda” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”potrdi”.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust. 
• Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Postopek nakupa

  1. Izbira izdelka: Na spletni strani www.Zlata ptička.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Zaključi nakup” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
  2. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.Zlata ptička.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice inkrižec”odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.
  3. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.
    • Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
    • Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
    • Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med dostavno službo GLS, Pošto Slovenije ali osebnim prevzemov v trgovini Zlata ptička v Velenju.
    • Način plačila: Izbira se lahko med petimi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, Paypal plačilo.
    • Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.
    • Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine,  vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
  4. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”

Postopek obveščanja o nakupu

  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Zlate ptičke  so na spletni strani Zlate ptičke vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
  • Zlata ptička lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 
  • Postopek nakupa za pravne osebeje popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila. 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@zlatapticka.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
  • Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Štolfa team d.o.o., Šutna 2, 1241 Kamnik. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. 
  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. 
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

Obrazec za odstop od pogodbe najdete na povezavi:

http://www.pisrs.si/Pis.web/npbDocPdf?idPredpisa=PRAV11915&type=pdf

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Varnostna opozorila k uporabi vseh izdelkov.

Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebrati navodila o uporabi. Vsak izdelek, je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. V kolikor niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili ali pa niste prepričani da je izdelek varen za uporabo in lahko naredi premoženjsko škodo ali škodo na zdravju ljudi vas prosimo da izdelka ne uporabljate, o tem obvestite prodajalca in mu izdelek vrnete. Vse izdelke uporabljate po lastni presoji in na lastno odgovornost.

Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni. V primeru nejasnosti, točnost informacij preverite pri prodajalcu.

Varovanje podatkov

Vaši osebni podatki bodo skrbno varovani v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki, pridobljeni ob naročilu blaga, bodo uporabljeni za pošiljanje ponudb, računov ter ostale potrebne poslovne komunikacije med vami in prodajalcem. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • pogoji, roki in postopki v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko so stroški vračila blaga,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
  • seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake,
  • možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno,
  • pri pripravi spletne strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih podatkov vas bomo ob vašem naročilu o tem obvestili.

Izvensodno reševanje sporov in drugih pravnih sredstev

Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

Platforma za reševanje sporov

S 15. februarjem 2016 Evropska komisija pripravlja platformo za izvensodno reševanje sporov. Potrošniki imajo tako možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča. Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.

Podjetje Štolfa team d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

KOMUNIKACIJA

Štolfa team d.o.o. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Štolfa team d.o.o. izrecno spoštoval.

MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice časovno neomejeno prenaša na podjetje Štolfa team d.o.o..

Izjava o varovanju osebnih podatkov

Podjetje Štolfa team d.o.o. spoštuje in ščiti vašo zasebnost. V nadaljevanju preberite, kako ravnamo z vašimi osebnimi podatki.

Ta izjava o varovanju osebnih podatkov opisuje obravnavo podatkov, ki nam jih zagotavljajo ali zbirajo naše digitalne platforme, ki obiskovalcem omogočajo dostop do naše spletne strani in uporabe naših storitev. Ta pravilnik o zasebnosti je skladen s Splošno uredbo o varstvu podatkov EU in tudi lokalno zakonodajo.

Komunikacija
Zlata ptička bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Zlata ptička izrecno spoštovala.

Pravno obvestilo 
Spletna trgovina Zlata ptička in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Zlata ptička se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Zlata ptička včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Zlata ptička kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori
Zlata ptička spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Zlata ptička se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@zlatapticka.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Zlata ptička bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Zlata ptička se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Zlata ptička prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Zlata ptička, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.